Thursday, December 9, 2010

..hari ini..



.hari ini, aku belajar masak ngn my mum.
.sebenarnya salu tolong my mum. hihi
.tp arini serius nak blaja..huhu.
.cam nak kawen je gaye kan. gatai disitu.
.xderla da org ckap pompuan wajib kena pandai msak.
.ma aku ckp, pompuan kne pandai msak.
.dlu2 mlas nk pkey psal mask ni.
.tlong sket2 jek kat dapo.
.contohnye tlong greng tlor, greng ikan, msak air.
.yg simple2 je la kan..tup2 lauk da t'hidang da.
.aku reti mkn je n menggemukkan bdan.
.cian ma aku msak sorg2.
.teruknye aku time tu.

.hari ini.
.aku masak msakan yg berat2 sket.
.aku msak, ikan sweet sour, ayam percik, sayo greng, tlor greng, n air laici.
.wah meletop. sekali aku balun msak.
.bfore ni, ma aku ajar msk mskn yg rngan2 jek.
.tp aku ckp ak xnk msk yg simple2.
.tu dikire xpndai msk ag..huhu.
.my ma byak tlong aku. huhu
.thanx ma, coz ajar ankmu ini.=)
maw blaja lg dan lg..hihi



No comments:

Post a Comment